Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg under juli 2010

Av Veronica - 22 juli 2010 18:04

sommar,sommar,sommar. Livet leker och det är party, sol, bad och trevligheter hela tiden. Blogga hinner man knappt med =)


Igår (onsdag) åkte våra Norska vänner Stig och Laila hem, tråkigt men vi ses i september =) På tisdag hade vi en massa gäster här och vi åt och drack, kastade kubb, sköt luftgevärr och sedan cyklade vi ner på Lanternan för lite party =) Oj vad vi dansade, trötta och svettiga cyklade vi sedan hem...


      


På söndag kom min älskade gravida syster på besök och det var supertrevligt att se henne, länge sedan nu! Vi kastade pil och hon fann av BULLSEYE - snyggt syrran, det gäller att sä'tta killarna på plats =)


  


  


Lördag hade vi bynsdag, en kanontrevlig dag. Kubben vanns i år igen av bröderna Dahlberg så nu är de nöjda ett år till.... Efter dansen cyklade vi in till Byske på Stengården för lite karaoke, gud vad duktig Stig var på att sjunga, vi är imponerade....


Det var lite bakåtuppdatering, nu då? Ikväll ska jag träffa mina vänner i Trädgårdsstyrelsen för lite mat och dryck och trevligt surr, imorgon börjar Byskemarknaden och efter en tur på den så åker vi norrut, till mor och syster. Jasmine och Alex kommer äntligen hem från Göteborg... Ska hjälpa mamma med något jätteprojekt hon har tagit på sig. Så i helgen ska jag agera servitris och bara le =) Sen hoppas vi på lite Bodenbad oxå...  Pause från alla byggerier ett tag... Ang bygget så är taket på plats iaf...


  


That´s all for now, njut av sommaren den är sb´nart slut ;)


  Håret är färgat oxå....   

Min älskade lilla Hugo kommer till tant och äter glass


Mina älsklingskillar får avsluta denan uppdatering  

Av Veronica - 11 juli 2010 19:14

Det blev en dag i solen....


     mobil och kaka =) 

   Jag och min mor...   Rasmus              

                

Av Veronica - 11 juli 2010 19:03

Vi fem.. Alla har vi vår arbetsplats på Ostviksskolan. Alla tycker vi om varandra. Vi fem blir vi fyra i höst då en av kollegorna börjar på ny skola. Vi fem kommer alltid att vara vi fem förutom på arbetsplatsen... För att ALLTID komma ihåg detta så kidnappade vi vår kollega på äventyr i fjällen. Slutstationen var Tjautjasjaur bortanför Gällivare. Där hade vi några underbara dagar, bara vi fem och miljoner  myggor. Med kanonväder, supermycket god mat, många skratt, musik, dryck, fiske, eld, bastubad, shopping, vandring, kallkällan Norrland coldspring water i Tjautjasjaure med supergott vatten och mycket annat kul... Bjuder på några bilder från resan, se och njut =)


                                        

Vilken resa mina vänner, I LOVE YOU ALL....


Av Veronica - 1 juli 2010 22:32

Nu blommar det i mitt liv =)

bjuder på några bilder från min trädgård

                  

Trevlig sommar

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards