Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg under september 2010

Av Veronica - 12 september 2010 22:22

Äntligen, efter nio månader kom dom ut B1 och B2.

Världens gulligaste och sötaste och mysigaste killar.

det är min syster som fått tvillingar. Två friska killar.

B1 är en stor kille medan B2 är lite mindre, faktiskt ett helt  kilo mindre.

Dom ligger kvar fortfarande då B2 inte riktigt börjat äta ännu.


Vi åkte upp på lördagkväll så jag fick lukta, känna och se lite. Blev ganska mycket

ville inte riktigt åka hem =D


Här får ni se dom...


  

Supermorsan :)


  

B1, den större killen

  

Å B2, den mindre

  

Både stora och små barn

  

Stolt storkusin

  

Jontes hand och B1:s fot...

Tänk så litet det är...



Av Veronica - 8 september 2010 21:28

Inte ofta det händer, men ibland så glimtar det till i min skrivglädje.


VAd händer i mitt liv då jag inte hinner blogga, enkelt! Jag jobbar, jobbar å jobbar... Känns som om sommarlovet tog slut för länge sedan... Tur man har ett jobb man trivs med, ett jobb som ger mycket tillbaka, ett jobb som är mitt.


Ny grupp elever varje höst, lika spännande varje gång. Alltid kommer det nya individer som ger så mycket av sig själva.


Varje höst möter man de älskade kollegorna och man känner att man kommer hem. Visst vet ni hur viktiga jobbarkompisarna är för att man ska trivas på sitt jobb? Jag har världens bästa och det är jag lycklig över...


Nu ska jag ta och jobba lite till, när man är lärare slutar inte dagen när man går hem, dagen slutar när man är klar =) En charm det oxå....


Ha en bra dag så ser vi när lusten att skriva dyker upp nästa gång.

Kram på er

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards