Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg under juli 2011

Av Veronica - 25 juli 2011 09:39

ett halvt år har gått sedan jag skrev sist... Ett halvt år där det hänt en massa, både bra och mindre bra.


Den sista veckan har jag suttit och sorterat foton - jan-juli 2011. Jga lägger in lite foton som beskriver mitt halvår.


                                        Mina barn har lärt sig åka slalom och de älskar det, Jippi =)     Jonte har fyllt 12   Glad Påsk   Jasmine har fyllt 11     Tvillingarna växer       Bra resultat från skidtävlingar     vintern rasat... En vinter med mycket snö och riktigt kallt...     Jag vann sångfågeln, Mellotävling på jobbet   Vi har spelat paintball för första gången i vårt liv, Möhippa och Svensexa för Elisabeth och Örjan   En fullträff på mig



ef  

Efter skidor kommer fotboll lika sant som att efter vinter kommer sommar   Sommarlov   Bröllop, juni bestod av bröllop här Stina och Jonas   



Sen Örjan och Elisabeth     Springtävlingar har det varit många av... Här silver till Jonte och   Silver till Jennifer   Fått ett nytt kusinbarn, eller två men här är Linnea   Midsommarblomster   PSG     Varmt     Sofia Lilja sjöng på Byagården på bynsdag   Och jag avslutar med prinsessan Gwen...



Nu är det sommar och party som gäller och jagska NU gå och väcka Jennifer - vi ska åka och simma =)


Njut av sommaren, njut av livet - det är så kort!

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards