Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Long time....

Av Veronica - 8 september 2010 21:28

Inte ofta det händer, men ibland så glimtar det till i min skrivglädje.


VAd händer i mitt liv då jag inte hinner blogga, enkelt! Jag jobbar, jobbar å jobbar... Känns som om sommarlovet tog slut för länge sedan... Tur man har ett jobb man trivs med, ett jobb som ger mycket tillbaka, ett jobb som är mitt.


Ny grupp elever varje höst, lika spännande varje gång. Alltid kommer det nya individer som ger så mycket av sig själva.


Varje höst möter man de älskade kollegorna och man känner att man kommer hem. Visst vet ni hur viktiga jobbarkompisarna är för att man ska trivas på sitt jobb? Jag har världens bästa och det är jag lycklig över...


Nu ska jag ta och jobba lite till, när man är lärare slutar inte dagen när man går hem, dagen slutar när man är klar =) En charm det oxå....


Ha en bra dag så ser vi när lusten att skriva dyker upp nästa gång.

Kram på er

 
 
Anna G

Anna G

8 september 2010 21:38

Hej gumman! Vi finns här även när du inte hinner med att blogga! Din skrivglädje finner du när orken återvänder! DET vet jag!
Vi ses!
Kram Anna

http://skrivanne.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 1 maj 2014 21:56

Hej hopp! Nu är det länge sedan jag bloggade IGEN, behöver en spark i baken för att det ska bli av. Den här gången sparkade Emil och Jessica mig så nu kommer det ett inlägg. idag var en bra dag också då jag lyckats få många fina bilder efter en eft...

Av Veronica - 12 maj 2013 18:39

Jag är verkligen inte bra på att uppdatera... April månad är slut och i och med det även min fitnessfight. Hur gick det då? Efter 30 dagar med en timme träning/dag? och med vanlig mat var tredje timme- kanske lite mer Keso än vanligt :) Jor...

Av Veronica - 21 april 2013 07:08

Lax med potatis och massa olika FF sallader o FF skagenröra. Det var supergott och vackert :)...

Av Veronica - 21 april 2013 07:00

Varit lite mycket nu... Blev SM-guld för Skellefteå i torsdags o firande av guldgossarna! Hela skoldagen på fredag så firade vi också, det är ju lite kul :) sen på fredag hade vi bjudmiddag med världens bästa klass 9B får lite Ågren när man inser hu...

Av Veronica - 14 april 2013 22:13

Grattis storkillen :)  

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards