Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg under september 2009

Av Veronica - 3 september 2009 21:50

Nu är det september och höst. Är bäcksvart ute, kallt på kvällen och fotbollen tar slut.

Jennifer har nu spelat sin sista match, bara en träning kvar och avslutning. Jonathan har sista match på söndag och sen bara en träning till... Måste säga äntligen - det är mkt fotboll nu.


Imorgon väntar personalfest och jag är supersnuvig - bådar inte gott...


Men jag har ingen knorr än så det kanske bara är en förkylning.


Snörvla på...

Av Veronica - 1 september 2009 22:10

Har du tråkigt?

Vet du inte vad du ska fördriva tiden med?


Får jag komma med ett tips?


Farmville på facebook. hur kul som helst :)

Men lite töntigt ändå:)


Jag är fast, jag odlar jordgubbar, apelsinträd, bananer. Jag hämtar äggfrån hönan och jag pyntar och gör fint.


Prova - man fastnar :)

 




Av Veronica - 1 september 2009 22:09

Så känner jag mig. Är trött och slut. Det är höst och mörkt.

Nu måste jag bli piggare....

Någon som har ett tips till mig?


Kram på er...

Ovido - Quiz & Flashcards