Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Veronica - 25 oktober 2009 20:21

Nu shoppas det, nu packas det, nu slås det in..

Vi snackar julklappar.

Årets roligaste tid är på intåg.


Me love julen :)


        

nu är 22 klappar inslagna, minst lika många kvar....

Har Du börjat?


Av Veronica - 25 oktober 2009 20:07

Min kära vän och kollega Carina började för någon vecka sedan att fråga om jag inte skulle följa med henne på loppis fredag den 23:e. Per var dåp i Stockholm och jag kände mig halvsugen bara. Men efter ett par dagar så var beslutet tagit. Vi skulle bo på camingen och dricka vin, se Idol och bära grejer... Shoppa glömde vi prata om. men shoppa det var vad vi gjorde....


Fyllde hela bilen med fynd... Å vad folk å grejer det var, helt fantastiskt. Jag är imponerad...


Nu är vi på G med julklapparna oxå.. Inte illa....

Arcus loppis  


Sen allt folk man träffade, både klasskompisar från lärarutb, byskebor, släkt och vänner. Sen kom min älskade syster dit med familj. Så jag fick gossa lite med mina småtroll och skämma bort dom lite...


En mysig helg, helt enklet.

Jasmine   Saga   Aleaxnder   Jennifer i stugan  

Av Veronica - 25 oktober 2009 20:01

I fredags hade vi monsteravslutning på jobbet.

Alla som ville fick komma utklädda och personalen var tvungen.

Vad skulle man vara?

Blev en zombie med hjälp av världens bästa Anne :)


Några barn vågade knappt säga hej.

- Titta inte på mig, var det flera som sa ...


Dagen började med show av personalen, Vi dansade Michale Jacssons Triller för eleverna.

Vilken succe.... Genrepet gick väl si så där, men när det var dags var vi alla på topp.

En superkul grej, hoppas Frida vill göra koreografi till oss någon mer gång.


Monsterveronica   Med spindlar i sitt hår  


Samma dag hade Byskeskolan, kom som du inte brukar..

jonte blev tomten och Jennifer fotbollsspelare.

Här kommer bild på tomten, spelaren var inte redo för match den tiden på dagen :)

Tomte jonathan  


Trevlig helg!


Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards