Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Veronica - 13 april 2013 22:27

Hej hopp!


En underbar lördag har passerat - en lördag i goda vänners lag och med 1:a Sm-segern av 4 för hemmalaget SAIK! 

En nervpirrande och jobbig match på alla sätt och vis - men till slut visade vi vilket Norrlandslag som är bäst!



Annars har jag stökat och bökat på här hemma - självklart dagen träning också som genomfördes före lunch och ny rekordtid sattes på klöpningen idag - allt gick MYCKET lättar eidag än igår. Tänk så facinerande kroppen är - om något går tungt så går allt tungt?!


Dagens nya övning är: Statisk sidoplanka, gick superbra jämför med ddessa armhävningar som jag plågar mig igenom dag efter dag :( Men stark kommer jag att bli :D



Nu ska jag ta min nyfägade röda kalufs och sova lite så jag orkar träna superhårt imorgon. 

Ska även prova fler nyheter inom kosten - idag var det kvargplättar och kvargglass jag provde samt tomat o löksallad. Ska lägga mig o surfa lite recept innan jag knyter mig :)


Natti natt - ses imorgon kanske...

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards