Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Veronica - 14 april 2013 22:13

Grattis storkillen :)


Bild: Min kaffe kille

Av Veronica - 14 april 2013 21:34

Är som nöjd å belåten efter en andra seger i hockeyn ikväll. 2-0 i matcher för mitt älskade Skellefteå, går bättre än jag vågat hoppas :)


Annars har dagen bjudit på strålande sol och plussgrader hela dygnet, snön bara töar nu och det är okey!

Vi tog idag fram utemöbler och åt lunchen ute i strålande sol - nice. Tänk om en månad - då kan man kratta. SNÖ BORT! Jag hatar dessa mellatider - mellan vår o sommar, mellan höst o vinter... Slask, blött, lera, ingen skoter, inga skidor, geggigt att springa - blä!

På tal om det så har jag motionerat rektrdmycket idag - heja MIG!

Gjorde mitt träningsprogram på morgon, tillsammans med Jennifer idag - Jättekul tack Jenzzan <3. Det gick jättebra men klarar förtfarande inte av att göra en endaste armhävning - eller det kanske kan räknas som en - frustation!!!!!


Sen tog jag en lååååång promenad då jag skulle dela ut utskick till alla i Båtvik. Lång men helt underbar förutom att det var geggigt och att skoterspåren inte höll :(

Sen ieftermiddag blev det spinningpass - så träningskvoten är fylld! Undra vad min kropp säger imorgon :/


Har även lagat mat i massor idag - lagat Finessmat till mig i säkert 10 matlådor, sen stekt plättar till Jen-Jon och fixat en massa till frysen så det ska finnas bra mat att värma för de med. Hejja mig igen! :))))


HAr tyvärr inte städat - blev för bra väder för det. Tar det en regning eller snöig eller svinkall dag.


Hopp o hej nu ska jag göra lite nytta igen - see you!


 

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards