Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Veronica - 25 december 2008 22:16


Nu är det över... Julafton 2008... Det är fantastiskt detta med julklappar, varje år säger vi att vi ska minska på berget av klappar, samma sak i år... Hur det gick? Se själva...

Inte blev det mindre inte... Hur vi kom oss hem? MMM med hjälp av både mor och systers bilar. Vi var 6 vuxna och 5 barn som åkte hem idag och vi fyllde tre bilar proppade med grejer - en passat - kombi, en volvo - kombi och en audi. Det hade inte rymts mycket mera vill jag lova:) Vart tog löftet vägen om att köpa mindre? Jag kan villigt erkänna att jag inte höll det löftet men jag älskar att ge och jag börjar redan i augusti med mina inköp.


Men en fanns det som bara fick två julklappar och hur nöjd som helst ändå :) Se bara... Han är helt ovetandes om all hysteri som pågår.

Visst är julen härlig.... God fortsättning till er alla....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards