Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 29 december 2008

Av Veronica - 29 december 2008 00:42

Nu är den här - årets sista söndag. Tänk att snart är året slut. Vi började dagen med att åka på skidtävling i Drängsmark. Sonen skulle ha åkt om mamman i huset(dvs jag) hade haft lite bättre koll. Men nu blev det att heja på mina småkusiner istället. Efter skidorna åkte vi till stan en snabbis. Vi började med att ge bilen en present - en tvätt! Väldigt välbehövligt...och mysigt:) jag och dottra insåg att det är ganska vackert att se en bil bli tvättad - innifrån bilen alltså. Vi delar med oss av dessa pics.












Inte så tråkigt att tvätta bilen när man slipper göra jobbet...



Efter stan kom mina småkusiner och min morbror med fru till oss. Blev en mysig söndag med god mat - kycklinggrattäng, gott fika och trevligt sällskap. Kvällen avslutades med en bastu och grabbarna rullade sig i snön.

Självklart blev det en massa mys med våra två nykomlingar - hasse haselnöt och marvin...



















Dom är ganska söta och nu bits dom inte lika mycket :)





















 Ha en trevlig måndag för nu har klockan passerat 12 och jag ska sova:)

God natt på er...zzzzZZZZZ

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards