Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 25 november 2009

Mys

Av Veronica - 25 november 2009 06:36

Igår hade vi kvalitetstid, jag och min dotter.


jag slutade tidigare och skyndade mig hem, hämtade Jennifer och sedan åkte vi och hämtade hennes kompis Wilma med mor. Sedan bar det av till Schtan för att äta middag och se bio. Vi åt på Tatung, supergott :) sedan hämtades biljetterna ut och innan filmen började hann vi med lite shopping, kul... Nya köksgardiner inhandlades bla. Sedan in i biomörkret, New moon... Superfilm :) 4 nöjda tjejer gick hem och detvar ståtrosa för en del :)


New Moon 

Nu kommer uppföljaren till biosuccén Twilight, New Moon. När Bella har återhämtat sig från attacken från de onda vampyrerna firar hon sin födelsedag med sin pojvän, vampyren Edward och hans familj. Men under festen skadar sig Bella och blöder lite, varpå den nyaste vampyren i familjen - Jasper – inte kan hålla sitt begär tillbaka ...

 SF Bio: New MoonSF Bio: New MoonSF Bio: New MoonSF Bio: New Moon


Mitt biotips i novembermörkret - New Moon!

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards