Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Veronica - 27 november 2009 22:59

I veckan small det, julbaket sattes igång.

På måndag var jag stressad över att jag inget hann.

På tisdag var jag ännu mer stressad över att jag inte börjat.

På onsdag kurs till sex kände bara - jag orkar inte...

Men...Jag orkade :)

På onsdag bakade vi en jättesats chokladbolalr, vi bakade även 2 laddningar knäck. På torsdag fortsatte vi med lussebullar och mer knäck samt pepparkakor. Idag har vi gjort den sista laddningen knäck.

Imorgon blir det favoriter...


Har ni börjat julbaket?

        


Har även hunnit med att sätta upp gardiner och stjärnor i snart alla fönster, köket har nya fina gardiner som jag hittade på Åhlens... Lycka :)

   

Sovrummet är klart, datarummet, jontes rum, vardagsrummet. Jennifer har stjärna och likaså gästrummet. Gardiner kommer liksom dukar och tomtar och mattor och allt annat.


Nu ikväll fick utegrannen som Per huggit belysning, grangirlangen kom upp runt köksfönstret, istapparna på bastun.


Jag är på G, hinner kanske till jul i år ändå. Fast det varit och är så mycket...


Trevlig advent på er alla i cybern... 

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards