Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Veronica - 8 augusti 2009 23:19

Nu är jag hemma från årets Nolia. Den slutar inte förrän imorgon men jag tog och smet hem idag. Skulle ju hämta hem Jennifer från lägret. Hon har haft en helt underbar lägerviustelse och är massor med nöjd... Jag och Jonte är nöjda med vår minisemester på tu man hand med Nolia som mål. men vi har skolkat och badat och Jonte sprang en springtävling igår som han vann... Grattis killen - du är så snabb... Nu sover dottern utmattad efter lägret. Sonen är på en ö mitt i havet och campar med sin favvokussin och bästa vän. Bara de två, ett tält, en eld och fiskespön. (samt en stor matsäck:))


Nu ska jag krypa under täcket och njuta av min egen säng. imorgon är det flera fotbollsmatcher på schemat.

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards