Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Veronica - 17 augusti 2009 21:15

Så där, då var dagen efter avslutad. Dagen efter sommarlovet, dagen efter semester. Det var hur kul som helst. Att träffa alla jobbarkompisar, att packa upp nya böcker. Få möblera om inför nya elever.


Sedan på eftermiddagen var vi på förläsning - värdegrunden. Kändes inte allt för kul då vi pratat om denna massa gånger förr. Men det var en kanonförläsning. Två superduktiga fritidsped. showade loss med teater och prat. En givande föreställning som gav många kloka tankar.


Ny dag imorgon med IT föreläsning på fm och info av rektor på em. Kan bli en bra dag det oxå...


Nu ska jag sammanfatta mina kråkor från kvällens styrelsemöte. Nu är jag igång på riktigt.... Både jobb och möte samma dag... Å massa har jag hunnit hemma oxå - både sy gardiner till bastun och fixa på här hemma... Tur man får börja jobba som man får lite rutin!


Hur har din dag varit?

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards