Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Veronica - 10 maj 2009 21:15

En underbar helg i släktens sällskap är över. Började på torsdag med att min lillebror ringde och frågade om de kunde komma i helgen. Självklart - dörren står alltid öppen för mina nära och kära. Han fick bäbis - en felix på påsklovet så honom ville vi gärna snosa lite på... PÅ kvällen ringer min mor och undrar om det finns plats för dom med eftersom hon inte hunnit se Felix och det är närmare till mig. Självklart.... Vi sitter på fredagkvällen sex vuxna och fem barn och äter middag då det blir tal om min syster- vad gör dom i helgen? Senare blir det klart att de är på väg till mig dom också. Ytterligare fem personer. Så sammanlagt har vi varit åtta vuxna och åtta barn i helgen hemma hos oss. Badtunnan och bastun har använts från morgon till kväll, stutsmattan är välhoppad på, alla madrasser och extrasängar har varit bäddade, grillen har gått varm och diskmaskinen diskar fortfarande. En intensiv helg men helt underbar. Tänk vad trevligt sällskap kan vara kul. Att vi dessutom spelade spel hela lördagnatten - Parspelet, var en höjdpunkt bara det. Nu vet man allt och lite till om syskonen och deras partners :)


Hoppas ni har haft en trevlig helg, kram Veronica

och till alla mina nära och kära - vi gör om denna helg igen ganska snart va? Men inte före nästa löning :)

Ovido - Quiz & Flashcards