Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Veronica - 4 mars 2009 21:08

Dagen aktivitet bestod av sparktur samt promenad. En tur genom byn...

Ett stort projekt är påbörjat i vår by - muddring av båthamnen. Till vår hjälp har vi läjt en grävmaskin med långarm. Så det skulle vi titta på. Men tyvärr, den var trasig så det blev inget skådespel idag. Vi fick njuta av det milda vädret och åka spark istället...

 


Som tur var hade vi kollat in grävningen lite tidigare i veckan.


När vi kom hem så startade vi grillen och grillade fläskfile´, snacka om att längtan till sommaren väcktes. Tror lukten satt i hur länge som helst. Visst luktar grillat gott?

Å hur gott smakar det inte... MUMS!


Av Veronica - 4 mars 2009 21:03

En annan sak som stod på schemat denna vecka var klippning. Både Jonathan, Jennifer och jag skulle få bort lite hår under denan vecka.

Hur skönt är det inte att sitta där och bara bli ompysslad.


Skölja - njuta

Massare in schampo - njuta

skölja - njuta

Massera in balsam - njuta

Skölja - njuta

kamma

klippa

föna

spraya

styla

och bara njuta...


När jag blir klippt får jag inte ha mina glasögon och det innebär att jag blir BLIND! Ser ingenting utan glasögon! Så att bli klippt innebär total avslappning. Jag kan inte bekymra mig om nått - eftersom jag inte ser... Sitter bara och låter frisörerna göra vad de vill och sen när jag tar på glasögonen. Ja, då är man en annan. Oftast bättre :)



Nu ska jag bara färga håret också. Blev inte bara lite grå när allt mörkt klipptes bort. Ska även slinga dotterns hår eftersom hon blev mörkare.... Aldrig är man nöjd :)

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards