Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Veronica - 20 mars 2009 12:18

Äntligen fredag igen... Efter denan vecka så behövde jag verkligen vara ledig. Jag jobbar som två just nu då en kollega är sjukskriven. Det känns i hela kroppen. Att jag sen har mer värk än vanligt är just typiskt när man behöver vara på topp.


Men nu är det färdiggnällt. Idag är det fredag och fredag är lika med min egen dag. En dag då jag vill hinna så mycket men hinner nästan inget alls. Idag var min plan att först plantera fröer. Me like.... Jag har nu i sålådor tomat, gurka, tagetes, Stor doroteablomma, Underblomma och sen tog såjorden slut.. Måste köpa mer senare under dagen för att kunna fortsätta. Vi har idag 8 grader i skuggan och 14 grader i solen, så vårkänslorna kommer.


Har suttit ute och ätit frukost och lyssnat på fågelkvitter och takdropp - hur mysigt som helst...


Sen skulle jag hinna renbädda och tvätta sängkläder - har tvättat ska renbädda. Jag skulle på återvinningen med plast, kartong, metall, glas och jag skulle panta- detta är avbockat och klart.


Sen skulle jag städa - inte sugen på! Är inte ens påbörjat! Vill inte! Ska inte!


Det kan jag göra en annan dag:) Nu ska jag gå och renbädda sen ska jag förbereda för morgondagens skotersafari. Blir hur kul som helst:)


Ha en underbar helg,,,,



 

 


Snart fyller vi växthuset - kolla in luckan det är redan varmt där inne....

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards