Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Veronica - 11 mars 2009 21:41

Vissa dagar ska man aldrig stiga upp! idag kändes det så i omgångar - tur det finns ljusglimtar på himelen ibland.

Dagen började bra - långpromenad, frukost, väcka barn, fara på jobbet, ordna inför dagens utflykt. Allt flöt på! Tills jag svarade i telefon...

- Min bil har stanant fem gånger på väg till jobbet och nu går den inte. Jag står på en parkering och vet inte vad jag ska göra.

Självklart erbjöd jag mig att komma och hämta honom.


På väg dit började ellendet!

Bilen började gå tungt - ingen servo!

Bilen började låta - vad var det?

Bilen började gå varm - den kokade!

Bilen ville inte!


Vi tog oss på jobbet och jag ringe min älskade man. Han kan, han vet, han fixar - allt med bilar!


Efter jobbet så fick jag åka med en kollega hem och sedan åkte vi till jobbet och bogserade hem bilen. Min älskling håller fortfarande på och skruvar. Jag vet ej vad felet är. Jag vet ej om jag tar mig på jobb imorgon.


Jag vet - jag skulle inte stigit upp på morgonen!


Av Veronica - 11 mars 2009 21:31

 Visst är det spännande med utmaningar… Anna B har utmanat mig, bland annat… Den utmaningen kan jag ju inte låta bli att anta! Se vad intessant man kan finna på Google!


Instruktioner: Googla ditt namn plus “är” inom citationstecken. Exempel “Veronica är”. Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller “Veronica är…” och lägg in dem på din blogg. Så här blev det med mitt namn Veronica


Veronica är Engelholms egen Henke


Veronica är ifrån Mars


Veronica är snyggast!


För Veronica är det aldra viktigast att köket är vackert


Veronica är Folkpartiets enda kandidat från länet


Intressanta svar det blev:) Visste inte att jag var en ny Henke - jag kan knapt sparka på bollen. Att jag sedan är folkpartist, snyggast och från Mars var också nyheter. Fast vissa dagar känner jag mig som en utomjordning:)


Viktigast när det gäller köket är att det är rensat - inte vacket... Men varför inte...Drömma går ju:)


Riktigt kul utmaning - jag bollar vidare den till alla som är lite nyfiken på sitt namn....

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards