Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Veronica - 29 mars 2009 22:20

Snart måndag igen - ska bara sova lite sen är det måndag...

Men det är trevligt med måndag, då får jag jobba:)

Men denna helg har varit för kort - jag jobbade ju fredag:(


Ha en trevlig vecka - vecka 14!

Av Veronica - 29 mars 2009 11:27

Släckte ni ner igår?

Hade ni en mysig stund igår?

Igår mellan 20,30-21,30 skulle man släcka ner allt. Det blev lite protester från barnen eftersom Robinsson var på tv. Så jag fick ge mig lite.... Inte en glödlampa lös hos oss. Inte en dator eller tv-spel var igång. ingen tvätt eller diskmaskin fick gå. Allt var svart och tyst. Men många ljus brann överallt och tv:n nere. Där satt vi i mörkret och myste med bara tv:n på. Vi sparade massor av energi eftersom jag har lampor i varje vrå. Det tog en stund att släcka men det tyckte barnen var lite kul...

 


Släckte ni ner igår?

Av Veronica - 29 mars 2009 11:20

Har nu suttit och gjort månadens tråkigaste uppgift - betala räkningar.

Idag blev det lite annorlunda när jag upptäckte att jag saknade en räkning. Det var en underlig känsla - att sakna en räkning....

Men det var Statoilräkningen som inte hade kommit och jag vet att jag har tankat -massor!!!! Det är skotersässong och det har varit sportlov och jag har ju jobbat...

Har nu mailat och försökt ringa utan att få tag i någon. Det känns fel att inte betala en räkning när man vet att den ska betalas. Men det är inte lätt att betala en räkning som man inte fått....


Konstigt... Har ni varit med om detta någon gång?

Det är första gången för mig och jag har betalat många räkningar i mina dar :)

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards