Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Konstigt?!?

Av Veronica - 29 mars 2009 11:20

Har nu suttit och gjort månadens tråkigaste uppgift - betala räkningar.

Idag blev det lite annorlunda när jag upptäckte att jag saknade en räkning. Det var en underlig känsla - att sakna en räkning....

Men det var Statoilräkningen som inte hade kommit och jag vet att jag har tankat -massor!!!! Det är skotersässong och det har varit sportlov och jag har ju jobbat...

Har nu mailat och försökt ringa utan att få tag i någon. Det känns fel att inte betala en räkning när man vet att den ska betalas. Men det är inte lätt att betala en räkning som man inte fått....


Konstigt... Har ni varit med om detta någon gång?

Det är första gången för mig och jag har betalat många räkningar i mina dar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 1 maj 2014 21:56

Hej hopp! Nu är det länge sedan jag bloggade IGEN, behöver en spark i baken för att det ska bli av. Den här gången sparkade Emil och Jessica mig så nu kommer det ett inlägg. idag var en bra dag också då jag lyckats få många fina bilder efter en eft...

Av Veronica - 12 maj 2013 18:39

Jag är verkligen inte bra på att uppdatera... April månad är slut och i och med det även min fitnessfight. Hur gick det då? Efter 30 dagar med en timme träning/dag? och med vanlig mat var tredje timme- kanske lite mer Keso än vanligt :) Jor...

Av Veronica - 21 april 2013 07:08

Lax med potatis och massa olika FF sallader o FF skagenröra. Det var supergott och vackert :)...

Av Veronica - 21 april 2013 07:00

Varit lite mycket nu... Blev SM-guld för Skellefteå i torsdags o firande av guldgossarna! Hela skoldagen på fredag så firade vi också, det är ju lite kul :) sen på fredag hade vi bjudmiddag med världens bästa klass 9B får lite Ågren när man inser hu...

Av Veronica - 14 april 2013 22:13

Grattis storkillen :)  

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards