Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Veronica - 2 april 2009 21:24

Tyckte det var nyss jag skrev - då var det nästan måndag (söndagkväll) Nu är det nästan fredag (torsdag kväll) Vad veckorna rinner iväg. Dessa fyra arbetsdagar har varit lite too mutch! Mån 7,00-17 tis 7,30-18 ons 7-18,30 och idag 7-17...PUH! inte känns det som jag är en deltidare.... Men imorgon kommer jag att skolka... Ska igentligen vara på kurs i skellefteå 8-12 men jag orkar inte, ska istället fara förbi jobbet en snabbis....


Förrutom vanligt jobb har jag varit på min första fackliga träff - ska bli något fackligt ombud... Har varit på en mycket givande språkträff, har varit på ett möte om skolans utemiljö...Inte konstigt att jag tycker tiden rinneriväg... Å det är inget motför veckan som kommer - en kortare vecka då det är långfredag men jag ska ändå hinna på två föreläsare och fyra möten - inplanerade... Då tillkommer alltid en massa oförutsedda möten= livet som pedagog... Jag funderar när jag ska hinna ha utvecklingssamtal och skriva omdömen....Ändå älskar jag mitt jobb?!?!....

Men nu ska det sovas....

Kram på er...

Ovido - Quiz & Flashcards