Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Veronica - 22 april 2009 21:31

När vi under påsken var på Ikea så inhandlades det nya möbler - tv-bänk och tv-bord. Äntligen har jag fått hem dessa och monterat efter IKEAS alla ritningar. Blir fint med lite nytt...


När vi ändå var inne på att fixa i tv-rummet så beställde jag en massa nya förstoringar - i svartvitt.. blev ett lyft, men nu vill jag ha nya ramar så jag måste på IKEA igen :)


Av Veronica - 22 april 2009 19:10

Nu har högen av nyfödda grabbar utökats. Grattis Jimmy och Johanna till grabben och Grattis Agnes till lillebror...


Har inte hunnit prata med er men en stolt Jennifer kom hem idag och berättade att hon visste nått som inte vi visste. Självklart blev man nyfiken och jag lyckades inte lista ut vad hon visste. Men en stolt mormor hade berättat på skolan idag....


Kram på er och på alla andra runt om som förökar er.. .Själv är det stopp....

Ovido - Quiz & Flashcards