Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Veronica - 19 april 2009 21:28

Nu börjar vi om - barnen börjar om, jag börjar om...

10 dagars ledighet med sol, regn, snö, moln, blåst om varannat. Men med kvalitetstid för familjen och för vänner. Man har hunnit göra lite nytta, hunnit hälsa på mamma, pappa, syster, bror och grannar och övrig släkt.. .

Hunnit vara på IKEA, snusat nyfödd bäbis och hunnit jobba.

Hunnit bli bränd om nosen av solen, åkt skoter, grillat och njutit.


Nu väntar vardagen och det ska bli skönt att få lite rutin igen.


Av Veronica - 19 april 2009 21:21

Nu börjar dom äntligen komma - min mammas lamm. hur söta är dom inte...



 

Min längtan till mor blev ännu större, tur jag får träffa henne imorgon då hon kommer med mina möbler som shoppades på Ikea under påsken. Rymde dom inte hem så jag längtar efter dom å mamma:)



Ovido - Quiz & Flashcards