Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Veronica - 17 april 2009 18:41

Vi har fått en ny granne

- han är så snygg

- han är så charmig

-han är så go

- han ler så vackert


Jag kan inte se mig mätt på honom - hans namn är Hugo.

En kille på 10 veckor och hur gossig som helst..


Hugo idag...



Hugo för en dryg månad sen - de växer så fort...


Av Veronica - 17 april 2009 18:34

Sitter och skriver vid min dator - skriftliga omdömen och stöd inför utvecklingssamtal. Svårt att skriva - orden vill inte riktigt komma. Man blir osäker - kan hon/han det eller inte? Måste nog kolla innan jag kan skriva...

Mina ord väger så tungt - att nå målen eller inte... Hårfint - men ack så viktigt att vara ärlig. Det är barnens framtid...


Nä nu ska jag sätta mig en stund till - innan fredagsmysen börjar...


Trevlig helg

Av Veronica - 17 april 2009 18:32

Solen skiner - går ut och lägger mig i solstolen

Molnen kommer - det blåser

Snön vräker ner - går in

Solen skiner - skyndar ut

Molnen kommer - klär mig och gör lite nytta

Regnet faller - går in

Solen skiner....


Så har hela denna dag varit...

Men det töar - massor :)

Ovido - Quiz & Flashcards