Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Veronica - 9 januari 2009 22:40


Visst är det vacker? Jag måste bara få säga en sak -Jag älskar vintern :) Vi (jag och Brolle) gick en promenad på ca 2 timmar i världens bästa väder... Solen kämpade sig upp så långt den bara orkade och lyste på oss. Temperaturen var -3 grader och allt var toppen. Vi skulle bara gå en sväng men vi ville verkligen inte gå hem igen. Att gå hem innebär en massa måsten. Så vi gick, och vi gick och vi gick samtidigt som jag fotade en massa naturbilder. Min stora passion är eg att fota och då är mina favoritmotiv natur....  Bjuder på några bilder här....

 



















Utsikt över havet


Sol på ena sidan och måne på den andra... Mäktigt :)






















mer kommer säkert...








Av Veronica - 9 januari 2009 10:20

Vilken glädje.... Att komma in genom dörrarna och höra; Hej Veronica! Vi har längtat efter dig! Sen se dom sitta med tindrande ögon och berätta om jullovet. Jag menar förståss mina elever... Att se arbetsglädjen och ivern - När får vi börja jobba? Vad ska vi göra imorgon? Får vi någon ny bok nu? Mina planer var att bara njuta av att vara tillbaka och få mysa lite tillsammans. Men det var bara att ta fram jobb till de små... Lite konstigt blev det när jag önskade dom trevlig helg!

- Vadå?

- Trevlig helg? Vi har ju just börjat...

Vi är nämligen lediga fredagar så veckan blev bara en dag...

Men nu får man ladda för nästa vecka - en fullvecka!

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards