Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Veronica - 23 januari 2009 17:35

Idag på schemat stod stadstur. Stadstur = shopping. Jag är en sån som älskar att shoppa. Vad spelar mindre roll - jag blir glad över allt :)

Idag skulle toasitsat inhandlas då den gamla var kass. Ett besök på jula blev det..

Där hittade jag även skoteroveraller till mig och Jennifer - behövligt då vi idagsläget var utan...




Sedan skulle det uppdateras på shampoo fronten. Att ha barn som tränar gör att flera väskor helst ska vara packade samtidigt. En sak som vi ofta glömmer packa är schampoo och tvål. Nu inhandlades det 6 flaskor till Jennifers och Jontes - gympa, sim och fotbollväskor. Så nu ska jag väl inte glömma...


Sedan djur - en ny hamster! Då man ändå var där slank det ner 13 nya fiskar också :) 10 neontetror och 3 guppisar. Vi har haft en släng av vita prick så det var bara 7 överlevande. När jag kom hem så tyckte jag akvariet var skitigt så det blev rengjort idag. Inte illa...



Efter skolan har barnen badat och sedan blev det lek med hamstrar. Molly 2 (jennifers nya) är mer vild än tam och låter som en bilmotor med motorfel..


Även Marvin har busat på ikväll...


Snart är det dags för lets dans - vem hejar du på?




Av Veronica - 23 januari 2009 13:41

Nu hoppas jag verkligen på denna hamster. Idag åkte jag för att införskaffa Jennifers tredje hamster. Så nu hoppas jag på ordspråket - 3:e gången gillt. Att hamstrar har personlighet är ett som är sant. Ingen av dessa tre har varit lik den andra i sättet. Nu är det en mer vild än tam brud i huset. Med charm i massor... Det är hur som trevligt att det låter ur buren igen...




Lådan de kommer i... Hoppas det var den sista :)



Full rulle i buren...



Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards