Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Veronica - 13 juli 2009 23:11

Nu mognar bären och vi njuter.

Plockade idag in en skål med smultron

som sedan blev en tårta

som sedan åts upp.

Mums, det är sommar det:)


Visst vattnas det i mummen :)


Av Veronica - 13 juli 2009 23:00

Idag har jag haft turen att få besök av de tre sötaste och snyggaste killarna jag känner - Hugo, Felix och Manne. Har även fått påhälsning av de två raraste och charmigaste tjejerna jag vet  -Felicia och Agnes. Att även deras föräldrar kom var supertrevligt.


På förmiddagen dök Ida och Hugo upp, han var glad som en sol och har lärt sig sitta nu. Lite orolig var jag eftersom jag är en hönsmamma av stora mått så var jag livrädd att han skulle ramla i golvet.


Senare kom min bror med familj, minstingen Felix fyller tre månader imorgon - grattis charmtroll... Felicia charmade stor som liten och Jonte fick många kramar och pussar.


På kvällen dök Jimmy och Johanna upp med sina charmtroll - den yngre sover oftast, men ikväll var han vaken.


En supertrevlig dag men många oväntade besök, har snusat och myst på underverken, se själva här är de:

En glad Hugo leker för fullt i sittande ställning.

Felix somnade i min famn men...

Vaknade och log till världen - å faster :)

Medan Felica slog på charmen helt och fullt...

Manne kollar in omvärlden

Medans storasyster njuter av tid med Jennifer...


Hur söta är inte barn....


Ovido - Quiz & Flashcards