Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Veronica - 24 juli 2009 23:34

Huvva...

Det var min kommentar när jag såg denna varelse

hos svärmor idag. Fy f-n alltså....

Jag gillar INTE spindlar och denna var förskräcklig... FY!!!!

Av Veronica - 24 juli 2009 23:31

Äntligen...

Sommarens första projekt går att pricka av. Bättre sent än aldrig :)

Nu kan vi genom att trycka på lysknappen få ljus i vår bastu. Hela förra vintern gick det åt hur mycket gravljus, värmeljus och stearinljus som helst. Det var den enda ljuskälla vi hade - både inne och utanför bastubygget. Men nu lyser det. Bra jobbat Per. Nu kan vi börja med projekt 2 som vi efter mycket om och men är överens om hur det ska göras. Måndag börjar vi förhoppningsvis med detta projekt.


Mr elektriker him self...

Av Veronica - 24 juli 2009 23:30

Vill bara önska min svärmor en underbar dag på sin

60-åriga födelsedag.

Hon håller på att vara gammal nu :)

Av Veronica - 24 juli 2009 10:18

Hann aldrig få in några bilder igår förrän jag blev frånkopplad och sen fick vi aldrig igång internet igen. men nu... Jag bjuder på lite bilder från vår tripp:

 

Jonathan, Vilma och Jennifer på Paradisbadet

Per och jonathan har åkt gummiringsbanan - superkul bana :)

Välkomnande på Hotell Statt i Ö-vik

Sov sött....

Vår hotell, gammal och mäktigt. men det fanns lite renoveringsbehov.

Ett sånt här fönster vill jag ha... Här satt vi hela tiden och bara njöt

FRUKOST - det bästa med hotell :)

På besök hos Sofia och Milton

Kvällsdopp i Björnlandsbäck - sen åkte vi hem...

Ovido - Quiz & Flashcards