Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Veronica - 1 februari 2009 21:54

Waw, 1 månad sen nyåret firades in. tiden går verkligen fort... Att sen få inleda februari med detta underbara väder som vi har haft idag - jag säger bara KANON!

Vaknade och såg att solen lyste i skogen. (Steg inte upp sju som min dotter. ) Kände bara JIPPI

- det blir en dag i solen idag

- en dag på skoter,

en dag med grillat,

en dag bland vänner,

en dag med slappa och mysa

en dag med familjen samlad.

 Vi kokade choklad och kaffe, vi packade bulalr och kakor, vi packade festis och mackor, vi packade korv och ketchup,  vi packade och packade...

Sen bar det av. När vi kom fram sken solen redan och den värmde. Vårkänslorna hoppade fram och jag la mig ner på skotern och bara njöt. Sen blev det full rulle. totalt tror jag det var ca 13 skotrar på samma grillplats och en massa barn och vuxna som alla ville komma ut till solen och gemenskapen på isen.


Ska inte surra på mer - jag låter bilderna tala...


Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards