Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Veronica - 23 februari 2009 20:20

Att vara överallt och ingenstans...

Så kan jag känna det ibland. Ikväll blev en sån kväll, satt och kollade in bloggar och tyckte livet var helt ok. Telefonen ringer och det är min säljkonsulent från Oriflame som funderar varför jag inte skickat in någon order på länge....


Samvetet ganager i mig och inte gör hon det bättre av att säga:

- Du vet väl att det kostar för mig att ha inaktiva försäljare, att skicka dig katalogen kostar mer än 30:-, nu hoppas jag ju att få något tillbaka...


TACK för den du....


Sitter nu och blädrar febrilt ikatalogen, är det inget jag behöver?

Självklart är det det.. .Dum fråga till en sån gillar shopping.

Sen är det ju så bra produkter, men dom ska ju helst användas också...


Kanske du behöver något? Det är faktiskt fantastiskt bra grejer, eller hur?



www.oriflame.se


Av Veronica - 23 februari 2009 20:11

Skulle börja traggla engelskagloser med dottern i kväll. Hon får glosorna måndag och pluggar måndag, tisdag, onsdag och sen förhör på torsdag. Att glosor är kämpigt kanske ni förstår.


Men trots mycket plugg så är det är en ganska trevlig stund varje dag. Nu var det dags för nya ord - och vi försöker hitta på sånger, rim, tecken, bilder, symboler och allt möjligt till varje ord för att underlätta. Ett av veckans ord var - vilken. Låter nästan som häxa sa jag, eftersom dom har haft det ordet nyligen. Hon tänkte en stund och sa sedan wife... Gissa om mannen i huset skrattade...


 Klockrent - häxa är alltså fru... Jippi! Mina jämförelser blir inte alltid så lyckade. men ordet sitter nu iallafall :) which - vilken....


Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards