Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Veronica - 6 februari 2009 21:47

Oj, vad det har snöat. Jag har varit helt insnöad även på datorn känns det som. Tiden har inte räckt till. Snön har VRÄKT ner  i två dagar. Började natten mot torsdag och nu på fradag har vi haft uppehåll. Ska fortsätta imorgon.


Det är även kallt - 20grader har vi nu....


Men det är vackert - så himla vackert.... När jag körde till jobbet idag - på min lediga dag!!!! så njöt jag. Allt detta pga utsikten. Allt är vitt, allt är vackert, allt är orört.


Helt underbart...


Vet inte hur många kommentarer jag fått istil med

- du längtar ju efter snö, är du nöjd nu?

- räcker snön till skoterföret nu?

- vill du ha mer snö?

- hur mycket snö har du önskat?


Men jag säger bara det.... På vintern ska det snöa, visst jag höll inte på ta mig hem från jobbet igår och jag höll inte på ta mig till jobbet idag. å självklart så säger min rygg att det räcker. Men det är så vackert så jag kan bara njuta....


Se och le....


Här är våran skoter.... eller snöskoterskulptur kanske man ska säga...


Snömängden på natten mot fredag samlades delvis på grillen...

Var är min bil?


En väg ut!

Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards