Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Veronica - 11 februari 2009 20:25

Har haft en underbar dag på jobbet idag. Mina kolleger är underbara - vi har roligt tillsammans och är ett kanongäng. Det är verkligen viktigt med bra kolleger när man jobbar.

Idag hade vi extra roligt tillsammans - vi spelade hockey. Å inte bara lite skojlir, utan en viktig match mot våra elever i 5-6:an. Igår bestämdes laguppställningen och jag hade turen att få vara målvakt. Tur och tur, jag är ganska skotträdd. Men vadå, man ställer väll upp :)

På våran första och enda träning hade jag glömt skridskorna och blev då ställd i målet. Den gången gick det riktigt bra - så jag var en självklar kandidat för målvakts platsen. Efter En lyckad gång...

Ja, ja tänkte jag, dom skyller sig själva, hoppas backarna är bra...


Idag var det då dags, kollegerna kom med målvaktsklubba, hanskar med plock eller vad det hette och benskydd. Kunde knappt röra mig när jag var påklädd...


Matchen började och spänningen steg, hela skolan var på plats som hejaklack. Jag släppte bara in TVÅ mål på hela matchen. Kanonbra, räddade säkert tio skott. Jag är imponerad av mig själv. Undra om det är för sent att byta karriär?


behöver jag säga att vi vann? Lyckliga och leende gick vi sedan tillbaka på skolan för att ha lektioner. Vad kunde gå fel en dag som denna? INGET!


Här är jag beredd!


Å här är the dream team....


Jag tror vi vann på grund av mitt hår - dagen till ära....

 


Hur har er dag varit?


Presentation

Omröstning

sommar, sommar, sommar! Vad är bäst med sommaren?
 Solen och ljuset
 bada
 ledighet
 ALLT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards