Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Veronica - 7 juni 2009 21:52

Ännu en helg har passerat. En helg med många saker på schemat. Lördag var det arbetsdag i byn och jag har fått prova något som jag aldrig gjort förrut. Jag har lagat/byggt/fixat en gärdsgård. Kändes som ett omöjligt projekt då vi startade men resultatet blev över förväntan. Tack och lov....

Här jobbar vi på....

Sedan dök min syster upp med sin familj. Badtunna stod som vanligt på dagordningen. Skönt och mysigt....

På söndag invigdes kubbspelet. Tjejerna mot killarna och vi lossade två av två gånger. Men det bjuder vi på :)


Nu dröjer det läääänge tills jag får träffa mina gullungar, Jasmine och Alexander. sommaren kommer de att tillbringa med sin pappa i Göteborg. Snyfft:( Men jag är glad och tacksam att jag fick rå om dom i helgen.


Ha en trevlig sommar mina älsklingar och kom ihåg att ha på mobilen så moster kan ringa :)

Ovido - Quiz & Flashcards