Välkomna till familjen Dahlbergs liv...

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Veronica - 9 juni 2009 21:33

Idag har vi haft en underbar dag på jobbet - en underbar dag som var behövlig :)

Solen sken och barnens humör var på topp. Hela skolan skulle cykla till ett badställe vid havet som heter Skatan. 57 barn och 7 vuxna hoppade upp på cyklarna och sedan cyklade vi ca 6 kilometer enkel väg för att komma fram. Jag är så imponerad och stolt över alla duktiga elever. Inget gnäll och ingen klagan trots avhoppade kedjor och cykelvurpor. Vi sjöng, vi pratade, vi njöt. En hel dag ute med bad, lek, mat, fika och trevligt sällskap.


Visst har man ett toppenjobb :)


 Här åker vi iväg...

Alla hade cykelhjälm - även jag :)


Imorgon blir det komsomduintebrukardag, alla som vill klär ut sig. Jag vill men gissa min ångest över till vad.... Nu tror jag att jag bestämt mig - en glittrig discodiva. Men paljettklänning, paljettskor,tiara, bling,bling och massor av glitterspray och smink. Men det är inte morgon ännu - kanske hinner jag ändra mig. :) Sen är det ju en annan sak - jag ska klippa mig imorgon, vill man komma in till frissan och se ut hur som helst? Ja, jag får väl bjuda på det. Att sedan gå på stan och shoppa klart examenskläder och presenter känns mindre kuligt när man är utklädd.


Sen en sak till - vi ska spela brännboll mot sexorna så det kan ju vara bra om man kan springa i sina kläder. Därav min beslutsångest också....


Ja, jag får väl lägga ut en bild när jag bestämt mig :)


Kram på er....

Ovido - Quiz & Flashcards